Västerås

Jag beställde 2 klockor och valde att jag ska hämta dem från ur o penn som ligger i västerås
Order nummer är 100321434 och 100321432. O det står att det tar 1-5 dagar idag är den sjätte dagen undrar bara när ska jag komma o hämta dem
Mosab Alsalibi

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt mail.
    Butiken som paketen ska levereras till har leverans på tisdagar och tyvärr hade leveransen redan gått då dina beställningar lades. Paketen kommer därför att skickas imorgon och du väntas få ett sms på onsdag om att paketen finns att hämta. Vi ber om ursäkt för besväret och hoppas att du kommer att bli nöjd med dina beställningar!

    Ha en fin dag!
    Marlene