Vart finns era butiker?

Vart kan jag se adresser och telefonnummer till era butiker? Undrar också var jag kan se öppettiderna i alla Ur&Penn-butiker?
Johanna

Kommentarer

  • Hej Johanna!

    Tack för din fråga.

    Klicka här för att komma till vår store locator. Där har vi samlat adresser, telefonnummer och öppettider till alla våra butiker. Tips! Klicka på knappen "Visa butiker nära mig", för att se dina närmaste Ur&Penn-butiker.

    Jag hoppas att detta var till din hjälp. Hör gärna av dig igen om det finns något annat jag kan hjälpa dig med!
    Marlene
  • Hei!

    Olen saanut lahjaksi Jacques Lemans Kellon (JL Havana DV TA MB ST, JOKA on ostettu Kuopion Matkus Ostokset Centerin Ur & Penn liikkeestä 28/12/2018. Lapussa lukee kahden vuoden takuu? Kun kello OLI ostettu ja laitettu ranteeseen, se oliI jo pysähtynyt Kotimatkalla. Soitimme liikkeelle ja käytimme kelloa siellä tammikuussa, missä  jouduttiin Patteri vaihtamaan. Myyjä totesi ettei kello Ehkä Ole vesitiivis 100m. En ole uinut, enka käyttänyt kelloa EDES suihkussa!
    Kello on pysähtynyt nyt vähäväliä Kävin kelloseppäliikkeessä vaihdattamassa patterin toimi TAA muutaman Tunnin ... Käytin uudelleen kelloseppäliikkeessä katsoivat Vaan ettei Nay Mitään vikaa ... Lieko takuu VOIMASSA? Kelloseppä sanoi kellon olevan hyvä.

    terv. Helena Kainulainen
    Sonkajärvi

    .
    Helena Kainulainen
  • Hi Helena!

    Unfortunately I can only answer your question in english.
    You are welcome to visit your closest Ur&Penn-store where the staff can help you with your watch. Don't forget to bring your receipt.

    If you want further help please send an e-mail in english to us and we can answer all of your questions.

    Regards,
    Marlene
  • I have bought a watch & changed it one time. Can I change it again?
    otoshi
  • Hi,

    Of course!
    As long as the watch is not used you can change it.

    I wish you a nice weedend.
    Marlene