Vad är fel

Beställde ett halsband i tisdags. Fick ett mejl om att ett till mejl skulle komma med försändelse-id. Fortfarande inte fått något och behöver halsbandet idag (fredag) tycker det är sjukt dåligt
Justyna

Kommentarer

  • Hej Justyna,

    Dessvärre drabbades vi av ordentliga driftstörningar under tisdagen som i sin tur har orsakat att vi tyvärr inte har kunnat skicka ditt paket ännu. Jag beklagar detta.

    Vid fler frågor gällande din order är du välkommen att kontakta oss på info@uropenn.se

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene