Saknar bekräftelse

Hej beställde en orange klocka igår åt en väninna men har inte fått någon orderbrkräftelse. Lite osäker om jag gjorde rätt. Kan ni se om ni har en beställning eller hur kan jag hitta den på er hemsida.
Inger

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Tack för din fråga.

    Vad märkligt att du inte fått någon bekräftelse. Du får gärna maila ditt namn till oss så kan vi leta efter din order i våra system.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej
    Beställd till Gerd Andersson tel nr 0706317987. Klocka orange Yves lansac 499:50. Jag har beställt den till min kompis. Men misstänker att jag kanske inte avslutade ordern korrekt. V.v hör av er. Om ni inte hittar den får jag beställa igen.
    Inger
  • Hej igen Inger,

    Tack för ditt svar. Din order har gått igenom och jag kan se att den skickas från vårt lager idag. Det är väldigt märkligt att du inte fått någon bekräftelse men paketet är i alla fall på väg.

    Återkom gärna till mig om du vill ha mer information eller om du undrar över något.
    Önskar dig en trevlig eftermiddag.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej tack för snabbt svar. Hur skickar ni fakturan?

    Vänligen
    Inger
  • Hej,

    Fakturan skickas till den e-mailadress du angett vid beställningen. Du bör ha fått ett mail från Klarna. Har du fler frågor gällande fakturan hänvisar jag dig till Klarnas kundtjänst som du når på 08- 120 120 10.

    Med vänlig hälsning,

    Marlene