Förlängt öppet köp vid köp av julklapp?

Hej!
Hur länge kan man returnera en vara man köpt online?
Alice

Kommentarer

  • Hej Alice,

    Tack för din fråga.
    Just nu har vi förlängt öppet köp vilket gör det möjligt att byta/returnera en vara fram till den 31:a januari.

    Om returen gäller ett ångrat köp står du själv för returkostnaden, det går även bra att besöka din närmaste Ur&Penn-butik för att få hjälp med byte/retur. Du kan läsa mer om hur du gör en retur genom att klicka här.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene