Retur av vara köpt online

Jag har fått hem en klocka som jag beställt via er webbshop, men den passade tyvärr inte mig eftersom själva boetten var för stor. Kan jag returnera den?

Tack!
Katrin
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Om du vill returnera en vara, som är köpt i vår webbshop, behöver du i första hand registrera ditt ärende via hemsidan. Klicka här för att skapa ett returärende

    • RETURNERA KOSTNADSFRITT I VÅRA BUTIKER:
    Du är välkommen till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal hjälper dig med din retur.
    Glöm inte att ta med dig din plocksedel då denna gäller som ditt kvitto och tänk på att även ha ditt ärendenummer till hands, detta får du när du registrerar din retur online.
    Klicka här för att skapa ett returärende

    • RETURNERA PER POST
    Varor köpta på vår e-handel kan du skicka i retur per post. Du kan med fördel välja att använda dig av vår retursedel, enhetspris för retur är då 49:-.
    Vänligen bifoga ditt ordernummer och ärendenummer och paketera varan i ett skyddande emballage.
    Klicka här för att skapa ett returärende

    • ÅTERBETALNING
    När vi mottagit din försändelse och registrerat din retur kommer en återbetalning att ske genom Svea Bank. Återbetalningen tar cirka 2-5 bankdagar och hamnar i vissa fall under själva orderdatumet.*
    *Exempel: Du lägger din beställning den 25:e augusti men väljer att returnera denna den 7:e september. Återbetalningen kommer in på ditt konto under orderdatumet som i det här fallet är den 25:e augusti.

    Om du har fler frågor är du välkommen att kontakta oss igen.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.