Ångrat reservation

Hej,
Jag råkade lägga en reservation på ett par örhängen i en av era butiker.
Har beställt hem samma vara, har ni möjlighet att ta bort reservationen?

Mvh,

Malena

Kommentarer

  • Hej Malena,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Reservationen hävs automatiskt efter 24 timmar.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej ! Jag råkat skriva fel nummer för min reservation, gå det att byta nummer?
    Jennifer
  • Hej Jennifer,

    När du reserverar en vara i någon av våra butiker får du en bekräftelse, via mejl, från butikspersonalen när varan är undanlagd i ditt namn. Du behöver alltså inte ändra telefonnumret kopplat till din reservation.

    Hör gärna av dig om det något mer du undrar över.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Jag vill reservera 3 st av samma örhängen samtidigt med går bara reservera en och om ändrar det till 3 så kan man bara beställa det? tanken på att det 3 för 1 så måste jag reservera de tillsammans.
    asu
  • Hej,

    Om du vill reservera mer än en vara kan du göra tre olika reservationer eller kontakta berörd butik.

    Tveka inte att återkomma till oss vid eventuella frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Olivia