Reparation - när betalar jag?

Hej,
Om jag lämnar in ett smycke för reparation hos er.
Betalar jag då vid inlämning eller när reparationen är utförd?
Mvh,
Simon

Kommentarer

  • Hej Simon,

    Tack för din fråga.
    Betalning sker efter utförd reparation.
    I vissa fall betalar man för ett kostnadsförslag, detta görs främst vid reparationer där smed eller urmakare först behöver göra en bedömning. Kostnadsförslaget ligger på 250 kronor, betalas vid inlämning och dras av på eventuell reparationskostnad.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene