Produkt sök

Hej jag har en fråga vi har en Ur och penn butik här i Oskarshamn och jag är ute efter denna väckarklocka och den finns inte online eller i butiken här. Men finns det möjlighet att dom kan be någon butik som har den att skicka ? Skulle vilja ha  4 st . Snälla hjälp 0761817200
Pernilla Nilsson

Kommentarer

  • Hej Pernilla,

    Tack för din fråga.

    Tyvärr har vi ingen möjlighet att skicka varor mellan butiker. Om du återkommer till mig med artikelnummer till den klocka du söker efter kan jag kolla om den finns i någon butik du har möjlighet att ta dig till.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene