Håltagning - Helix

Hej!
Jag är intresserad av att ta hål i övre örat, en Helix piercing närmare bestämt. Erbjuder ni sådana tjänster?
Tuva

Kommentarer

  • Hej,

    Vad roligt att du är intresserad av håltagning hos oss!
    Örhängen för håltagning ligger på från 198 kronor och håltagningen är kostnadsfri.*
    *OBS, extra kostnad tillkommer för håltagning i brosk.

    För mer information kring håltagning rekommenderar jag dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik.
    Du hittar adress och telefonnummer genom att klicka här.

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Olivia
  • Okej tack, Hur mycket kommer det kosta för att ta en helix piercing (eftersom att det är i övre örats brosk)
    Tuva
  • Hej,

    Priset varierar beroende på vilka örhängen du väljer, sedan tillkommer en avgift på 150krvid håltagning i brosk.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.
    Olivia