Paket ej skickat

Jag beställde hos er den 23 juli, det är idag den 9 augusti och jag har fortfarande varken fått mitt paket eller någon info om att ni skickat paketet. Jag fick min orderbekräftelse direkt, men har väntat i över två veckor på att det ska skickas. Vad har hänt med mitt paket?
Linnea

Kommentarer

  • Hej Linnea,

    Vad märkligt att du inte fått ditt paket ännu! Jag ska givetvis hjälpa dig med detta. Har du möjlighet att återkomma med ditt ordernummer eller det namn som beställningen gjorts i? Då kan jag undersöka vad som hänt.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Mitt ordernummer är 100322312
    Linnea
  • Hej igen,

    Tack för ditt svar.
    Det är väldigt märkligt att ditt paket inte har kommit fram till dig. Jag får ta detta vidare så vi får undersöka vad som hänt.

    Dessvärre ser jag att de varor du beställt nu är slut på vårt lager och jag kan därför inte skicka ut dessa till dig igen och kommer istället avbryta ordern och återbetala dig/ kreditera fakturan. Jag ber hemskt mycket om ursäkt för detta.

    Återkom gärna till mig om du vill att jag kollar i din närmaste butiks lagersaldo om solglasögonen finns där. Om du istället vill göra en ny order från hemsidan kan du återkomma till mig med ditt nya ordernummer, så ger jag dig 10% rabatt på det nya köpet.

    Jag ber återigen om ursäkt för det inträffade.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene