Orderbekräftelse

Hej! Jag gjorde en beställning hos er igår, men fick ingen orderbekräftelse. Har däremot fått fakturan så antar att det gått igenom?
Rebecka Johansson

Kommentarer

  • Hej Rebecka,

    Vad märkligt att du inte fått någon orderbekräftelse. Det stämmer att din order gått igenom och den skickades från vårt lager igår och den borde därför komma fram idag.

    Återkom gärna till mig om det finns något mer jag kan hjälpa dig med.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene