Material i Montini-smycken

Vad för material är era smycken från Montini pläterade med?
Sofia

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du hör av dig till oss.

    Våra bijouterier är smycken av oädla och mindre dyrbara material. som har överdragits av material som liknar guld eller silver, såsom nysilver, rhodium, koppar- och zinkblandningar.

    Alla bijouterier hos oss är nickeltestade och godkända inom EU:s riktlinjer.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.
    Olivia