Länkkortning

Kan jag korta länkarna själv till modell Citizen herrklocka Eco Drive AW1231-58E
Gunnar Stattin

Kommentarer

  • Hej Gunnar,

    Tack för din fråga.
    Om du har rätt verktyg och kunskap så kan du korta länkarna själv. Men jag rekommenderar dig att söka hjälp i din närmaste Ur&Penn-butik där personalen kortar armbandet kostnadsfritt. Du kan även vända dig till en urmakare som kan hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene