Laga smycke

Hej!
I vilka butiker kan man lämna in sitt smycke till er guldsmed för att laga det?
Hur mycket hade det kostat att laga ett guldhalsband som har gått sönder på mitten?

Tack på förhand.
Mvh,
Amanda

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du kontaktar oss.
    Smyckereparationer utförs på vår serviceavdelning.

    Då det är svårt att göra en bedömning via mejl rekommenderar vi dig att besöka din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal kan hjälpa dig med bedömning samt att eventuellt skicka in smycket till vår serviceavdelning för åtgärd.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Elma
    (Uppdaterad )