Läckt smyckes rengöringsmedel

Hej.
Jag beställde smycken och väska av er som jag ska ha på ett bröllop men när jag öppnade paketet så var det alldeles blött. Jag beställde smyckes rengöringsmedel som har läckt överallt i paketet så allt luktar jättestark medel. Det jag beställde är indränkt i medlet och kan inte använda smyckena pga jag får migrän pga lukten och klåda på händerna pga medlet. Väskan jag beställde är förstörd och retursedlen går ej och läsa. Jag undrar hur jag ska göra med paket? Kan jag lämna in paketet i butiken istället och få nya varor?
Mvh Mari Holmberg
Mari Holmberg

Kommentarer

  • Hej Mari,

    Nej vad tråkigt att höra om vad som hänt. Jag beklagar verkligen! För att byta varorna i butik behöver du din plocksedel som gäller som kvitto. Jag skickar den till din mail.

    Vill du hellre att vi skickar ett nytt paket till dig får du gärna återkomma till mig så löser vi det.

    Jag beklagar återigen besväret.
    Önskar dig en fin dag.
    Marlene