Köpa Champion AURORA klocka

Hejsan Ur&Penn
Jag har köpt ett kocka dör ett tag sedan en Champion AURORA klocka, jag älskade klockan jätte mycket, men jag har blivit av med den!!! Om ni har kvar just sånt klocka Champion Aurora köper jag den direkt. Den kockan är jätte viktig för mig, har en enormt stor betydelse... Jag hade blivit jätte glad och tacksam om jag kan få köpa klockan igen.
Mvh
Blerim Aliju
Blerim

Kommentarer

  • Hej Blerim,

    Tack för din fråga. Vad tråkigt att höra att du blivit av med en klocka du gillade så mycket. Dessvärre är det en utgående modell och vi har den inte kvar online. Jag hade rekommenderat att du går till din närmaste Ur&Penn-butik där personalen kan försöka hjälpa dig vidare på bästa sätt.

    Återkom gärna om du har fler frågor eller om jag kan hjälpa dig vidare på något sätt.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene