Klockarmband

Hej!
Kan man köpa separata klockarmband hos er?
Både läderrem och vanlig länk? Hittar inga på er sida.

Mvh Jakob
Jakob

Kommentarer

  • Hej Jakob,

    Vad roligt att du är intresserad av klockarmband från oss.
    Vi har begränsat utbud på hemsidan men har ett lite bredare och varierat sortiment i våra Ur&Penn-butiker.
    De på hemsidan hittar du genom att klicka här

    Återkom gärna till mig vid ytterligare frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej!
    Stämmer det att klockorna ( i mitt fall Citizen Herr ) Ni säljer i era butiker är av äldre årsmodeller därav bättre priser? eller kanske special beställda just för Ur&penn?
    Många av dem går inte ens hitta på Citizens hemsida!
    H/Davoud
    Davoud
  • Hej Davoud,

    Tack för din fråga.
    Ja, det stämmer att några modeller är äldre modeller som Citizen fortfarande producerar men inte visar i sitt sortiment. Dessa modeller är specialbeställda.

    En stor del av vårt sortiment är modeller som är ordinarie i Citizens modellutbud och vi försöker i största möjliga mån att ta in nyheter.

    Vårat mål är att alltid erbjuda de bästa priserna på Citizen.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.
    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene