Klockarmband

Har ni fler klockarmband i butik än online? Jag söker ett som är 22 mm brett.
Malena

Kommentarer

  • Hej Malena!

    Vad kul att du är intresserad av våra produkter.
    I våra fysiska butiker har vi ett större sortiment av klockarmband, samt i fler storlekar.
    Det finns läderarmband, armband i rostfritt stål samt gummiarmband.
    Ta gärna med dig din klocka till din närmaste Ur&Penn-butik där vår butikspersonal kan hjälpa dig att hitta ett armband i rätt storlek samt hjälpa dig att fästa det nya armbandet.

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Emma