Köpa julklapp - öppet köp

Hej! Jag tänkte beställa hem en Gant klocka till min lillebror i juklapp men jag vet inte om den blir för stor. kan jag lämna tillbaka den efter 24dec?

Mvh
Nathalie

Kommentarer

  • Hej Nathalie!

    Vad kul att du har hittat en bra julklapp.
    Just nu har vi förlängt vår öppet köp och bytesrätt fram till den 31 januari 2021.
    Detta gäller både på hemsidan och i butik.
    Säg gärna till om du har några fler frågor eller funderingar.

    Ha en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Emma