Har ni någon katalog?

Hej!

Har ni någon katalog där jag kan se alla era erbjudanden och kampanjer? Var kan jag få tag på denna i så fall?
Linda

Kommentarer

  • Hej Linda,

    Tack för din fråga.

    Absolut, kika gärna i vår nya julkatalog! Där har vi samlat våra bästa erbjudanden på klockor, smycken och accessoarer för vår pågående julkampanj. Du hittar julkatalogen i alla våra butiker och på vår hemsida där du kan läsa den digitalt.
    Klicka här för att bläddra i den digitala versionen.

    Om du har andra frågor eller funderingar kring våra erbjudanden eller kampanjer, är du alltid välkommen att återkomma till oss!
    Marlene