Försäkring

Hej! Fick hem ett brev om att det är dags att förlänga min försäkring på en klocka, men jag har inget minne av att jag köpt någon klocka. Går det att spåra kvitto på mitt namn eller nummer på något sätt?
Newin posti

Kommentarer

  • Hej Newin!

    Tack för din fråga,

    Jag ser att det finns en giltig försäkring på en silver ring från märket AMOR, 349:-
    Inhandlat den 27:e februari 2019 i butiken i Upplands Väsby centrum.
    Du bestämmer själv om du vill förlänga försäkringen eller låta den löpa ut.

    Återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar

    Jag önskar dig en trevlig onsdag
    Hälsningar Karin

    Karin