Ej fått faktura, hur gör jag?

Hej, jag har inte fått någon faktura. Vad ska jag göra?
Mvh/ SF
Sarah F

Kommentarer

  • Hej,

    Vad märkligt att du inte fått din faktura. Du får gärna maila ditt ordernummer till info@uropenn.se så kan vi kolla upp detta.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,

    Marlene
  • Hej
    Jag har inte fått faktura än, det är inte länge sedan paketet kom. Men jag kan inte betala här, har inte de betalningsgrejerna. Men det ska komma från Klarna. Kanske dröjer det till den sista.

    Tack för mig
    EGåsull
    vrgsull argun
  • Hej igen,

    Tack för ditt svar.
    Vi har skickat din faktura på nytt till din e-postadress.
    Vänligen kontrollera att den inte har hamnat i din skräppost.
    Om fakturan mot förmodan inte har levererats till din mejl ber vi dig att kontakta Klarnas kundservice, telefonnummer 08-120 120 10.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene