Cookies!

Hej,

Något är fel på er hemsida! Om man försöker handla via mobilen så kommer varning för cookies upp och knappen ”acceptera” fungerar inte!
Mvh Sara
Sara Anselmius

Kommentarer

  • Hej Sara,

    Tack för att du informerar oss om detta. Vi kollar givetvis upp vad som har hänt. Upplever du fortfarande problem kan du prova att byta webbläsare och se om det hjälper.

    Återkom gärna om du har frågor eller funderingar.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene