BLACK OAK PAGODA UNISEXKLOCKA

Hejsan.

Undrar om BLACK OAK PAGODA UNISEXKLOCKA finns i större storlek på urtavlan?
Med exakt samma färger (Svart urtavla, brunt läderband och silvirga detaljer runt om och i urtavlan, alltså exakt samma modell (Black oak) med större urtavla?
Eller de skiljer sig i färger när man går upp ett steg i storlek?

Sedan undrar jag vad som skiljer mellan unisex & mäns klockor? Är det storlek?
Marcus Lindbladh

Kommentarer

  • Hej Marcus,

    Tyvärr har vi inte en exakt likadan klocka i större storlek. Black Oak Montana har en urtavla som är 45 mm i diameter: https://www.uropenn.se/black-oak-montana-11069 men den finns inte i exakt samma färger.

    Det är enbart storleken som bestämmer vad som är märkt som dam-, herr eller unisex-modell.

    Återkom gärna till mig om du har fler frågor eller om jag kan hjälpa dig med något mer.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene