Betala med Klarna i fysisk butik?

Kan man betala med Klarna i butik?
Eva

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för din fråga.

    Det går alldeles utmärkt att välja Klarna som betalsätt även i butik. Du är varmt välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik!

    Tveka inte att kontakta oss om du har fler frågor eller funderingar.

    Önskar dig en fin torsdag!
    Med vänliga hälsningar,

    Sanna
  • Hur får jag mitt kvitto, kommer det på Klarna?

    Mvh

    Jane
  • Hej Jane,

    Om du väljer att betala med Klarna får du ett kassakvitto där betalsättet heter "Klarna Checkout" och fakturan skickas till dig via Klarna.

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • När får jag fakturan från Klarna?
    Jane
  • Hej igen Jane,

    Du går in på Klarna i efterhand och väljer det betalsätt som passar dig bäst.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene