Beställning

Hej! Jag la beställning med nummer 100237822 den 4/12 och har fortfarande inte fått mitt paket. En del av beställningen tillhör en julklapp och det är julafton snart. Kommer min leverans att hinna i tid?
Lejla

Kommentarer

  • Hej Lejla,

    Jag beklagar att ditt paket inte kommit fram ännu. Jag ser att de varor du beställt finns på lager i vår butik i Kristianstad där du skulle hämta ordern. Du är välkommen dit för att köpa de varor du beställt istället.

    Kontakta oss på info@uropenn.se för att få vidare hjälp med din faktura/ betalning i Klarna.

    Jag beklagar återigen besväret.
    Önskar dig en god jul!
    Marlene