Wellnet

Jag fick en julgåva från min arbetsgivare och valde presentkort från er. När jag gick till kassan och bekräftade beställningen så stod det att jag skulle komma in med beställningsnumret och id. Jag gick in men fick inte hjälp eftersom de sa att de inte kan göra det i affären så måste kontakta er. Hur går jag tillväga för att få ut presentkortet?
Oulaymatou Jallow

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för att kontaktar oss.
    Erbjudandet kopplat till Wellnet gäller endast i vår butik i Nacka kommun.
    Var det denna butik du besökte i ärendet?

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag.
    Med vänlig hälsning,

    Marlene