vill laga mekanisk klocka då rotorn väsnas

Tjena! har en mekanisk klocka där man hör hur rotorn snurrar och det ger ifrån sig ett högt metaliskt ljud när jag gör även dom minsta rörelserna med den på. jag är medveten om att mekaniska klockor kan låta lite smått men denna är verkligen högljud och brötig, så jag undrar vad ni skulle ta för att öppna upp den och ta en titt på det och eventuellt laga den?

Goodwin

Kommentarer

  • Hejsan,

    Om det är ett armbandsur du har kan vi absolut hjälpa till med detta.
    Det är väldigt svårt att gissa vad slut pris skulle kunna vara men du kan lämna in den i någon av våra Ur&Penn-butiker där vår butikspersonal kan skicka in din klocka till våra urmakare som kan titta på klockan.
    Att lämna in klockan på ett kostnadsförslag ligger på ungefär 250 kronor.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning.
    Marlene