Varför skiljer sig priset på hemsida mot i affären?

Varför skiljer sig priset på hemsida mot i affären? På hemsidan kostar en ring 98 kr ( ord.298kr) men i butiken kostar samma ring 149 kr.
K

Kommentarer

  • Hej,

    Generellt ska priserna vara samma i butik som på hemsidan.
    Vissa avvikelser kan förekomma.
    Jag hjälper dig gärna att utreda detta vidare men för detta skulle jag då be dig återkomma med artikelnumret på ringen du talar om.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene
  • Hej igen,

    Artikelnf: SR13006
    Colours by Kate Stålring Snygg ring i stål med gnistrande Cubic Zirkon, ord.pris 298 kr och på hemsidan kostar den nu 98 kr men i butiken (Gävle, Gallerian Nian) kostar den 149 kr.
    Katarina
  • Hej,

    Jag har vart i kontakt med den berörda Ur&Penn-butiken gällande ringen ifråga och det visade sig att det var fel skyltat. Detta är nu åtgärdat.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med Vänlig Hälsning,
    Marlene