Varan försvann från min varukorg, varför?

Hej!

En klocka som jag lagt i min varukorg var plötsligt slutsåld när jag kom till kassan. Hur är det möjligt?
Malin

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Tack för din fråga!

    En vara är inte reserverad förrän hela köpet är genomfört i kassan. Om en vara är särskilt populär kan det hända att den hinner sälja slut innan du hinner ta den till kassan, trots att den ligger i din shoppingbag.
    En vara sparas i din korg i 7 dygn men vi kan inte garantera att den då kommer att finnas kvar i lager.

    Jag hjälper dig gärna att hitta en liknande klocka. Återkom i så fall gärna till mig med vilken klocka du var intresserad. Gärna klockans artikelnummer om du har möjlighet.

    Du kan också se lagersaldot i din närmaste Ur&Penn-butik genom att gå in på varans produkstida och välja fliken "Lager i butik".

    Om det finns något annat jag kan hjälpa dig med, är du alltid välkommen att kontakta oss igen!
    Marlene
    (Uppdaterad )