Vad kostar det att korta en länk?

Hej!

Jag har en klocka som jag inte har köpt hos Ur&Penn. Den är för stor runt armen och jag undrar om ni kan korta ner den så att jag inte tappar den. Vad skulle det kosta och hur lång tid tar det?
Camilla

Kommentarer

  • Hej Camilla!

    Tack för din fråga.

    Självklart vill vi hjälpa dig med att justera längden på din armbandslänk. Detta får du hjälp med i din närmaste Ur&Penn-butik och kostnaden ligger på 249-299 kr.
    Vanligtvis är detta något som vår butikspersonal kan hjälpa dig med direkt, men om det finns andra serviceärenden före i kön kan det hända att du får vänta en stund.

    Välkommen till din närmaste Ur&Penn-butik!
    Adresser, telefonnummer och öppettider till butikerna hittar du här.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
  • Hej!
    Jag köpte en klocka till min pojkvän från er fast via nätet. Den är för liten och han skulle behöva förlänga länken. Vad kostar det?
    Behöver han ha kvittot med sig?
    Nathalie
  • Hej Nathalie,

    Tack för din fråga.
    Beroende på vad det är för märke och modell på klockan så kan man beställa extra bitar till denna. Priset varierar beroende på modell och material.

    Välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där du får hjälp med en eventuell beställning. Glöm inte att ta med klockan.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.