Titanlänk

Hej jag undrar om ni har titanlänk i 14 mm bredd vid länkfästet , Leif
Leif Zetterström

Kommentarer

  • Hej Leif,

    Tack för din fråga.

    Jag har tyvärr svårt att besvara den när jag inte ser din klocka. Vi har inte någon sådan länk i butik men det kan gå att göra en beställning via vår serviceavdelning. Du är välkommen in till din närmaste Ur&Penn-butik där de kan hjälpa dig vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene