Ta bort örhängen

Hej jag gjorde hål i öronen hos er för nästan 2 månader och vill byta örhängen men får inte upp dom som ni satte i med pistolen, har verkligen försökt allt men dom vill inte upp, hur får jag bort dom?
Evelina

Kommentarer

  • Hej Evelina,

    Tack för din fråga.
    Men vad jobbigt att du inte får bort örhängena! Så svårt ska det givetvis inte vara. Jag hade rekommenderat att du går tillbaka till butiken där du gjort hålen och låter personalen hjälpa dig med detta.

    Återkom gärna till mig om det finns något mer jag kan hjälpa dig med.
    Med vänliga hälsningar,

    Marlene