Ljusstyrkan i min display är för låg, hur gör jag?

Är det meningen att urtavlan på min Smartwatch inte ska synas i dagsljus eller är det något fel på min klocka?
Olle

Kommentarer

  • Hej Olle,

    Tack för din fråga.
    Urtavlan ska synas i dagsljus.
    Det kan dock vara så att ljusstyrkan är lågt inställd och detta gör att du inte ser displayen i dagsljus. Du kan själv höja ljusstyrkan i klockan.
    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene