Smart Watch N15 manual

Hej!
Har ni en manual till Smartwatch N15 i pdf-format?
Den som kom med i asken hade väldigt liten text.
Kari

Kommentarer

  • Hej Kari,

    Tack för din fråga.
    Bifogat finner du en manual för Smartwatch N15.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig på nytt om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej,
    I annonsen står det att man kan styra musik. Men i bruksanvisningen ser jag inget om det. Hur ligger det till?

    Mvh
    Maria
  • Hej Maria,

    När du har startat musiken i din mobiltelefon kan du pausa/starta musiken samt byta låt via klockan. Du hittar funktionen under musik-ikonen i klockan.
    Tveka inte att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.