Slut på batteri eller trasig

Hej jag köppte en klocka föra veckan och nu så fungerar den ej det är en james and son klocka och klockan går ej altså visar inte tiden vad kan jag göra ps hittar ingen plombering häller
Daniel Widh lönn

Kommentarer

  • Hej Daniel,

    Vad tråkigt att höra om din klocka.

    Du har alltid ett års garanti på batteri och urverk när du köper en klocka av oss. Du är välkommen att besöka din närmaste Ur & Penn-butik där personalen hjälper dig vidare med klockan. Glöm inte att ta med dig ditt kvitto.

    Återkom gärna till mig om du har fler frågor.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene