Skyddsplast på klockan?

När man köper en klocka av märket Citizen via er webbshop, bör den då inte ha skyddsplast på glaset samt baksidan av uret? Den jag köpt nyss har inte det men den Citizen Gaga köpt av er hade plast på båda sidor.
.

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Oftast finns det skyddsplast på klockor du köper av oss. Men ibland kan plasten ramla bort i leveransen och så vidare. Detta ska inte påverka klockan på något sätt men om du känner dig missnöjd med leveransen får du gärna återkomma till oss så hjälper vi dig vidare.

    Med vänliga hälsningar,
    Marlene