Silverhalsband köpt hos er för 4 månader sedan trasigt

Hej!
Min silverkedja som är köpt i er butik i Umeå har gått av efter 4 månader. Det är en länk som har gått sönder. Kan ni laga sådant och vad kostar det i så fall?

Linda Strandgren

Kommentarer

  • Hej Linda!

    Vad tråkigt att höra om din kedja. Jag rekommenderar att du går till butiken där du köpt smycket tillsammans med kvittot, då kan personalen hjälpa dig vidare. Vi har dessvärre ingen möjlighet att laga smycken men ni kan säkert komma fram till en annan lösning du känner dig nöjd med.

    Vänliga hälsningar,
    Marlene