Saknar bekräftelse

Saknar bekräftelse!hej! Jag la in beställning För några dagar och fick ingen bekräftelse på mail ! Betalade med klarna! Så jag undrar hur det går?!? Vill gärna ha ett svar! Inte en automatiskt svar! Utan ett vettig svar! Ser att andra har råkat ut för samma problem! Så, svar, tack!
Adriana Obriste-Stroe

Kommentarer

  • Hej Adriana,

    Tack för din fråga och för att du handlar på Ur & Penn.

    Jag beklagar att du inte fått någon bekräftelse på din beställning. Jag ser att din order skickades från oss i tisdags och den bör därför vara framme hos dig idag eller imorgon. Dröjer leveransen får du gärna återkomma till mig så undersöker vi vidare vad som hänt.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene