ring

jag köpte det här för mig och min fru. men jag vill veta om den tål vatten eller olika vätskor? om den inte blir rutten eller grön om den inte håller sig torr? tack. (länk till ringen jag pratar om) https://www.uropenn.se/solitarring-i-sterling-silver-17619
alex

Kommentarer

  • Hej Alex,

    Eftersom den ringen är i Sterling silver går det bra att duscha och bada med smycket utan att det tar skada. Var dock försiktig med parfym och hudkräm vilket kan leda till viss missfärgning. Som med allt silver mörknar det med tiden, men det går bra att rengöra med en silverputs eller silverdipp som du kan köpa i någon av våra butiker.

    Återkom gärna om du har fler funderingar.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene