Retur klocka

Hej, köpte en klocka men ångrat mig den ligger hos utlämningsstället. Hur ska jag göra ska jag låta den ligga och bli retunerad på det visset? Är köpt via klarna blir fakturan då markullerad?
Tobias sörensen

Kommentarer

  • Hej Tobias,

    Tack för din fråga.
    Om du låter paketet ligga så skickas det i retur efter cirka 14 dagar. För paket som ej hämtats ut på postombudet och därför returnerats till oss förbehåller vi oss rätten att debitera dig kostnader för returfrakt, expeditionsavgift samt hanteringsavgift, för närvarande 150 kronor.
    För mer information och köpvillkor klicka här.

    Det bästa är att hämta ut paketet och returnera det antingen i din närmaste Ur&Penn-butik (kostnadsfritt) eller via postgång. Klicka här för information om hur du går till väga.

    Om du har ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig igen.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej!
    Jag har beställt en klocka som nu finns att hämta i en av era butiker. Jag har ångrat mig och kommer inte vilja behålla klockan. Måste jag besöka butiken för att hämta ut paketet och skicka tillbaka det, eller kan jag ringa dem och be dem göra en retur?
    Isabelle
  • Hej Isabelle,

    Absolut kan du kontakta den Ur&Penn-butik som ditt paket finns i för att få detta returnerat.
    Paketet returneras då rån butiken till oss och en korrigering sker då inom 14 dagar från att paketet kommit tillbaka från butiken-

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Jag köpte ett svart misstag, och jag vill ha en blå klocka pulsar solar PZ5007X1(999 sek)
    min order #100311266
    Jag betalar snabb leverans och jag behöver klocka till måndag 2019-06-03
    Tack för din hjälpen
    MILAN Susic
  • Hej Milan,

    Tyvärr kan jag inte ändra i din order, jag kan avbryta din order så kan du göra en ny order på den klockan du vill ha. Jag kan tyvärr då inte garantera att denna levereras till måndag, återkom gärna om du vill att vi skickar den första ordern eller hur du vill gå vidare.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene