Ej möjlighet att hämta ut mitt paket hos postombud, vad händer då?

Hejsan!
Jag undrar vad som händer om man inte har möjlighet att hämta ut sin beställning på utlämningsställe/paketbox?

Tack på förhand! 😀

Hälsningar,

Elina

Kommentarer

  • Hej Elina,

    Tack för din fråga.
    Ditt paket ligger kvar hos ditt postombud cirka 7 dagar innan det returneras till oss.
    För paket som skickas med Instabox gäller andra riktlinjer, du kan läsa mer om liggetid och ombokning av leverans hos Instabox genom att klicka här.

    Mer information om våra köpvillkor genom att klicka här.

    Du är varmt välkommen att återkomma till mig om du har fler frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )