Reparation citizen

Hej. Behöver byta urverk i en citizen primater Aqualand , något ni kan hjälpa till med?
/ Christopher
Christopher

Kommentarer

  • Hej Chistopher!

    Tack för ditt mail,

    Vad roligt att du är intresserad av våra tjänster.
    Jag vill bara försäkra mig om att vi pratar om samma modell, Promaster Aqualand?

    Ett verkbyte på en Citizen Promaster Aqualand ligger från 2200:-
    Vill du ha en exakt prisuppgift innan reparation så är du varmt välkommen att besöka en av våra butiker där butikspersonalen hjälper dig att skicka in klockan på ett kostnadsförslag

    Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar

    Jag önskar dig en trevlig dag
    Hälsningar Karin
    Karin