Reklamera trasig vara

Hej!

Mitt klocka som jag har beställt från er för cirka 2 veckor sedan har gått sönder och jag vill reklamera den.
Kan ni hjälpa mig?

Tack på förhand!
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Vad tråkigt att höra att klockan inte fungerar som den ska, självklart kan vi hjälpa dig!

    Du är varmt välkommen att besöka din närmaste Ur&Penn-butik för att få hjälp med din reklamation. Glöm inte att ta med dig din plocksedel, denna gäller som ditt kvitto och är därmed din garanti.

    Garantin gäller i 1 år* från inköpsdatumet och täcker urverks- och fabrikationsfel. Skulle klockans batteri ta slut under det första året byter vi ut batteriet utan kostnad mot uppvisande av kvitto.
    *Är klockan inköpt efter den 1:a september 2023 har du 2 års garanti på urverk och fabrikationsfel.

    Om du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker är du välkommen att skapa ett reklamationsärende genom att klicka här.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.