Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.

Reklamera trasig vara

Hej!

Mitt klocka som jag har beställt från er för cirka 2 veckor sedan har gått sönder och jag vill reklamera den. Kan ni hjälpa mig, tack?
Eva

Kommentarer

  • Hej Eva,

    Vad tråkigt att höra att klockan inte fungerar som den ska, självklart kan vi hjälpa dig!

    Du är varmt välkommen att besöka din närmaste Ur&Penn-butik för att få hjälp med din reklamation. Glöm inte att ta med dig din plocksedel, denna gäller som ditt kvitto och är därmed din garanti.
    Garantin gäller i ett år från inköpsdatumet och täcker urverks- och fabrikationsfel. Skulle klockans batteri ta slut under garantiperioden byter vi ut batteriet utan kostnad mot uppvisande av kvitto.

    Om du inte har möjlighet att besöka någon av våra butiker är du välkommen att skapa ett reklamationsärende genom att kontakta oss via mejl på info@uropenn.se.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.