Nybliven medlem, när får jag min välkomstrabatt?

Hej!

Jag har nyligen blivit medlem hos er men har ännu inte mottagit den utlovade välkomstrabatten, vad beror detta på?
Åsa

Kommentarer

  • Hej Åsa,

    Vad kul att du har valt att bli medlem i vår kundklubb!
    Ett välkomstmejl med tillhörande välkomstrabatt skickas till dig cirka en vecka efter att du har registrerat dig.

    Hör gärna av dig på nytt om du har ytterligare frågor eller funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )