Prissättning i butik och webbshop

Hej!

Jag undrar om de nedsatta priserna i webbshoppen även gäller i fysisk butik?

Med vänlig hälsning,
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Tack för din fråga.
    Vi har samma prissättning oavsett om du väljer att handla i någon av våra butiker eller i webbshoppen. Ibland har vi dock rabatter som endast gäller vid beställning online.

    Om du har ytterligare frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta mig igen.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
  • Gäller 20% på örhängen i butik eller bara online
    Emeli
  • Hej,

    Tack för din fråga.
    Erbjudandet gäller både online och i butik till och med den 28:e februari. Gäller ej Grace, Outlet och håltagningsörhängen.

    Hälsningar,
    Elma