Presentkort

Hej!
Jag undrar om man kan handla med sitt presentkort i er webshop eller om dessa endast gäller i era fysiska butiker?
Mvh,

Petronella

Kommentarer

  • Hej Petronella,

    Tack för din fråga.
    Presentkort går endast att använda som betalmedel i våra fysiska butiker.
    Varmt välkommen in!

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej!
    Kan jag beställa presentkort i webbutiken?

    Vänligen,
    Terese
  • Hej Terese,

    Presentkort går endast att köpa i våra fysiska butiker.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
  • Hej!
    Jag har fått ett presentkort och undrar om det går att använda i alla Ur & Penn butiker?

    Mvh

    Peter
  • Hej Peter,

    Presentkortet går att utnyttja i alla våra Ur&Penn-butiker.

    Vänliga hälsningar,
    Karin
  • Om man har köpt ett presentkort kan man lämna tillbaka de och få pengarna tillbaka?
    Olivia
  • Hej Olivia,

    Det går inte att returnera ett presentkort.
    Återkom till oss om du har fler funderingar.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene