Praktik hos er?

Hej!

Jag letar praktikplats för två veckor i april och kom genast att tänka på er.
Tar ni emot praktikanter? Hur gör jag för att söka praktikplats?
Moa

Kommentarer

  • Hej Moa,

    Tack för din fråga och vad roligt att du vill praktisera hos oss!
    Om du är intresserad av att praktisera i någon av våra butiker, kontaktar du butikspersonalen i den aktuella butiken direkt.
    Klicka här för kontaktinformation.

    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.