Vad är kostnaden för piercing i brosk?

Hej!
Vad kostar det att pierca i brosk?

Maria

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Tack för din fråga.
    Vad roligt att du är intresserad av håltagning hos oss!
    Örhänge för håltagning ligger på från 199 kronor/styck alternativt 298 kronor/par beroende på butikens sortiment. Själva håltagningen är kostnadsfri.*
    *OBS, extra kostnad tillkommer för håltagning i brosk.

    För mer information kring håltagning rekommenderar jag dig att kontakta din närmaste Ur&Penn-butik.
    Du hittar adress och telefonnummer genom att klicka här.

    Jag önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning,
    Marlene
    (Uppdaterad )